måndag 23 augusti 2010

Tips från coachen!

Nu kanske ni börjar bli oroliga där ute, vad gör dom, var är dom och vad HÄNDER i Sollestorstan?
Fick nyss uppdraget att uppdatera här... kan man ju inte tacka nej till e!

Vad jag vet så ligger Brink i dvala, men enligt en säker källa så är hon tillbaka i Solle igen, frågan är om hon vet det själv. Oj, klart hon gör.. jag mena frågan är om hon har bil eller blev skjutsad hittans. Samma källa uppger att det stod en vit, ganska frän Audi på hennes parkering?!?!

AnniepannieMontanie har VIKTIGA saker för sig. Jag är alltid lite avundsjuk på de som spar läxor till absolut sista dan, speciellt när man har haft över 10 veckor på sig. Hade jag lagt ner ca 12 veckor till på min SVENSKA-bok så kunde den till å med ha blivit riktigt bra, men palla vänta ;s Skiter man väl i.

Nu måste ja ha en bild.

En fin bild på vår (vissa av oss iaf) FAVORITstad!

Nu kommer det inte mkt mer tok från mig,
så hare braaaa!!
Tjooflöjt //Världens för tillfället snällaste och bästa Settis! (om jag får säga de själv iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar