tisdag 24 augusti 2010

Tillbaka till verkligheten

Hejsvejs!
Nu är jag tillbaka från min dvala. Kände att det var på tiden att skriva lite.

Just nu ligger jag och beskådar min fina lägenhet som världens bästa Evelina & Anna har hjälpt mig att göra klar idag, (fast den är fortfarande inte klar, men nästan)! Ni är grymt bra! :D

Senaste dagarna har jag varit sjuk. Fast inte jättesjuk, men ändå inte mått så bra. Och eftersom jag har lärt mig av mina misstag så var jag duktig och hoppade över tävlingarna i Östersund. Hoppas nu Långberg är stolt över mig! ;)
Det blev istället att åka till Sollefteå och börja flytta in.
Hyresvärden eller vad de heter hade fixat till det fint i lägenheten och världens bästa mamma & pappa hjälpte mig att fixa det ännu finare! Tusen tack för att ni är bäst! <3 hihi!
Lite synd var att mamma inte tog bussen hem och lämnade Audin till mig... ;) Eller de va nog kanske bäst att hon tog hem bilen. ;)

Jaa, annars så rullar det på! Ska träna i morgon igen! :D Och så är det ju skola som gäller. Känns konstigt att vara i skolan, jobbigt liksom! Men men... får hoppas att någon lärare tar med fika eller nått i morgon så man blir lite glad över att vara i skolan. :D troligen.....

Ajaaa, nu är klockan för mycket igen, men måste fixa klart i lägenheten :)
Godnatt!
/ViktoriaBrink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar