onsdag 11 augusti 2010

yEAH !!


Idag har jag Målat VITT både i Sollefteå och hemma. Jag har inte riktigt lyckats!!! Blev lite smått trött på att det bara rann hela tiden :( så jag övergick till byxorna..
Lätt snyggaste mjukisarna jag har =D
Men det blev kladdigt och när jag kom in upptäckte jag att det va en lackfärg. Vilket innebar att jag hade vitt över hela händerna och lite till ;) oppps
Men då drog jag mig sakta men säkert upp mot badrummet för att ta lite nagelacksbortagning. Är man smart så är man ... Tänkte det skulle hjälpa?!!!
Men ack så fel man hade. Jag återvände ner i tvättstugan ja för att rent ut sagt tvätta av mig ;);)
Jag gnugga och gnugga och till slut lyfte jag på blicken och såg räddningen.
Svinto Löddrande tvålull. Gör glänsande rent där andra går bet ;)
Helt klart dagens räddning :):):):):):):)
AA helt fläck fri är jag ju inte men bra mycket bättre än innan jag upptäckte Svinto.
Nu tänker ni såhär.. varför inte ta målarfärgs borttagning. Men en liten 17 årig flika kan väl inte hitta det heller. Och om jag hade hittat nått sånt så hade det säkert varit barn säkert. En sån där flaska med en jävla kork som är inbrotts säker.
Jag har aldrig riktigt förstått mig på sånt skit...
Men det är väl lika bra det.. Barn säkert som sagt. När jag fyller 18 då kanske även jag kan klara av något så svårt.

Åter till nuet. Nu sitter man här i chill mjukisar och en fet tröja och bara glassar framför både tv:n och datan. (Vissa kan ju göra flera saker samtidigt.)
Har precis ätit farmor blåbärs paj. Den satt sig fint vill jag lova. skämt å sido..
Nu ska jag fortsätta kolla film med Arnold Svatchneger ;)
hej då dåre// anna st

- vb har du glömt lösenordet eller??? :( tänk till nu.... det "rimmar" på jaaaa och slutar på a. Det kan du väl inte ha glömt :(:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar