söndag 8 augusti 2010

Ny dag nya möjligheter.

Idag är det söndag för er som missat detta. Jag har gjort mest ingenting. Vaknade typ 7 och kunde inte sova :( drog mig upp till soffan fixade morgon fika. Och vips så somnade jag igen.. Vaknade framemot 11 då resten av familjen började väsnas för mycket :p
Annars har jag kört lite skytte chillat och varit hos mormor å fikat ;) Övningskörde lite påväg hem också. Min bror som aldrig åkt med mig tyckte jag skulle bli bättre på att växla. Inte mitt fel att bilen suger skulle ha kört volvon då hade han ramlat av stolen ;)
Nu tänkte jag fortsätta att chilla lite kanske fundera på morgondagen. Lär ju ta tag i livet då. Snart bär det ju av mot nya äventyr. snart är sommarlovet slut. Skönt att komma till Sollefteå men inte skolan. Men den skiter man väl i;)
Läsa min bok är nått jag borde prioritera men palla sitta still och läsa bok!!!
Men varför inte vänta en vecka till då jag ändå är igång.
tänkte lägga in världens bästa bilder sedan men det är ju lite senare;)

hej hej hämst mycket heeej då // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar