lördag 7 augusti 2010

Harmånger, VB 18 år, Elitläger, Takida



EVELINA SETTLIN, VIKTORIA BRINK, ANNA SVEDIN THUNSTRÖM


Nu var det ett tag sen sist och det har inte hänt lite vill jag säga.
Harmånger är ett fin fint ställe där jag tillbringade förra helgen :)
Vi drog till Brink på 18 års firande då fick hon en stor stor klocka så nu kan hon inte skylla på nått när hon inte kommer i tid ;)
Lite senare drog vi på Hudik kalaset och såg bland annat två backar läsk <3 dom körde bland annat en lars W låt underbart ;)
Och såklart stod vi och diggade längst fram bland alla andra galningar. Kände mig som en liten boll som blev runt kastad ungefär. Men vare nå man sket i så vare väl dää ;)
Och som alla andra kvällar så når den sitt slut då settis körde hemmåt mot Harmis :D Och sovmorgon på det :D
Dagen efter det va lördag och då blev det till att chilla dra över till deras grannar för att fira ett födelsedags barn eller vuxen;)
Sedan drog vi runt 5 snåret till Brink och sedan vidare till Brinks mormors stuga i Funäs där vi tillbringade natten.
Vi va uppe med tuppen och drog till Bruks för att checka in på hotell. vi chillade runt medans Evelina och team 2015 junior va ute på och tränade..
Nu pallar jag inte dra varje dag av lägret men kul var det. En massa trevligt folk och en hel del träning jag blev trött och det e väl de som e meningen:D
Men varje läger når ju som tur e ett slut då man ska åka hem å vila.
Min vila blev att dra på takida och össsa sönder ;) Okej känner ni mig rätt så öste jag inte. Det är fult och ljuga men jag tyckte TAKIDA va as grymma :D

Lite sovamorgon på det och klockan slog 12 innan jag klev upp ;) kan lätt bli så när ingen träning står på programmet SKÖN....T!!!
Idag har varit en lugn dag. En av mina bröder har kommit hem och hälsat på från göteborg så nu är det fullt hus kan man säga.
Fast just nu är alla på roxett och jag är hemma vid och kollar tv. Men det skiter man väl i..
nu ska jag chilla vidare och kolla ut på solnedgången ;) hare göttans // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar