fredag 13 augusti 2010

Älskar morgonene mer än allt annat NOT!!!!!!!

Nu sitter jag här för att ta farväl. Ska åka om några minuter. Funderar på att ta med boken. Fan va kul.
Kan ju berätta veckans händelse också.
Jag gick upp tidigt för att köra dubbelpass så man kunde chilla resterande dagarna. Jag öppnade kylskåpet. Tog de jag bruka men idag skulle jag byta ut te mot Varm saft.
Jag såg en flaska och blev till min förvånad har mamma gjort sommarsaft fan va gött!!!

Jag blandade sedan stoppade jag muggen i mikron. Väl när jag skulle dricka saften så smakar det jäst och helvete.
Jag drar mig tillbaka till kylskåpet och inser att det va nå sommar vin. Inte saft men det såg ut som de iaf. Bra start på dagen....

Det va det jag hade att komma med. Nu har jag varit ut och märkt att mina springskor inte har torkat sedan i Tisdags. Kul Liv skona har då!!

aja nu drar jag till Harmånger och sedan vidare till växbo för Sommarens sista läger ;) ha det bäst alla coolingar :D Nu rinner tiden iväg.

hej svejs // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar