tisdag 17 augusti 2010

Östersund

Idag har jag och många till plågat sig på max test i Östersund. Mitt startskott gick 5 imorse då va det bara att pallra sig till stan. För att lifta med Långberg till Ösund.
Testet började vid 8a. Sedan blev det upp till skidstadion för att köra Komb med Ingela Andersson :)
Snabbt tebax åå invänta Brinken & jullan inför dagens Lunch Steckkt fläsk me pära å Lök sås. mm
Sedan drog jag till Ingela pingela och checkade hennes nya lya. Gud så fint hon har fått till det :):):)
Efter det chillade vi ner på stan och kollade runt. Efter det blev det Go fika på Pause med Ingela och Kim A. nice nice

Påväg hem tanka vi på ok eller liknande!!! något dryg person som jobba där då... Men hem kom jag tillslut :) tur är väl det.

Nu lyssnar jag på Lars Winnerbäck :)i takt med att jag skriver här :)
Nu kom jag i otakt, bäst jag slutar
herrå snyggingar// anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar