måndag 9 augusti 2010

Ett steg framot två steg bakåt

Tralalala nu har jag varit på IKEA IKEA och inhandlat lite till hallen ;) fett nice...
Men tror vi va där i flera timmar :P opps
Men på Onsdag drar jag och mamsen och målar i garderoben igen. Mer än så säger jag inte :):)
Idag gick vi även in på Team Sportia och fixade både min och brors puls klocka som båda hade gått sönder på samma ställe. dålig kvalité? Om ni frågar mig, tränat vi för mycket ;)
Men jag ska inte klaga sov ju till 1 idag. Jag fattar inte. Ibland om jag inte har nått planerat kan jag sova hur länge som helst tror jag.
Jag har också hunnit med att baka lite. Och så skulle jag skjuta lite. Det duggade lite men man är väl inte gjord av socker??? tänkte jag. Efter 3 min så öste det verkligen och jag insåg att jag höll på att smälta bort så jag drog mig inöver.
Inge skytte men det skiter man väl i en dag som denna ;)

Nä imorgon blir det nya tag. skärpning mamma ska åka halv 8 då har hon lovat att väcka mig :) jobbit men sant. Jag kan ju inte fortsätta så här. Får ju inge gjort på dagarna hehe. Imorgon då jävlar händer det grejer. Slut på vilandet. Det håller inte i längden.

Lite bilder va det jag hade lovat igår ;) Bättre sent en aldrig:)

Takida <3




Så grymt snyggt hår. Färga aldrig håret från typ svart till blont. Om du måste gå till frisören. de e fan pinsamt.. helvete va fult de va.


Jag och oscars gudfar :)


Pappa knäpper alltid kort när vi sitter å äter.


Klart finaste bilden jag knäppt ;) men vare nå man sket i så vare väl de??


Tiden går fort om man har roligt :D Gud va vi har haft roligt!!!



herrå // anna










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar