torsdag 12 augusti 2010

Rukrik skiter man väl i??

Nu har jag precis rullat och pressat rullat och pressat ihop en madrass med täcke och kudde i en Lite för liten Blå stor sopsäck. Nu börja krafterna vara slut och det är daggs att dra sig mot sängen för att ladda Batterierna. Imorgon bär det av runt 6 Till Harmånger för att där byta bil och åka vidare mot Växbo och Sommarens Sista läger :D Jaa läger 5 av 4. Härligt att vara på resande fot =) Norge,Idre,Sveg,Bruks och nu växbo...
Jag har också gjort lite nytta i Sommar. Närmare Bestämt 18 dagar slit. Fast diggar ändå alla raster. 9 fika blev som Morgonfika nummer två och sedan Lunchen som oftast bestod av gårdagens middag, varierad kost ni vet vad jag talar om;) sedan kvart över 2 fikat en frukt som man längta så grymt mycket till!!! och den varma chokladen som man bränner sönder tungan på ;) Det är livet det :)
Men dom dagarna jag har varit hemma i Stavre har inte varit många. Men känner ändå att det är tillräckligt!! Strosa omkring och göra mest ingenting.
Men man prioriterar ju Bloggen före Bokläsning. Det är därför jag håller bloggen i liv. Allting är bättre än att läsa bok ;)
Utöver det så kan man ju alltid gå ut i skogen och prata med Djuren eller träden ;)
Eller ta bilen till Ljustorps City!!!
Nej fan hade ju inge körkort attans ;( det kommer väl på posten en vacker dag :):):)

Nä nu är klockan snart 12 ska upp tidigt imorgon. Bäst jag går och lägger mig nu med detsamma.
hej då// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar