tisdag 24 augusti 2010

Nu har Brink snart fått till allt som ska fixas i hennes lägenhet :) Med två yrpannor och settis så gick det ju kanon :D
Och efter många om och men så har vi beställt grejer också :):)
Nu har jag fått bilder av Ingela som jag lär lägga upp :D
Det är från Söndagens tävling.

Men n u insåg jag att det inte går att lägga in bilder. Vad har dom för fel nu då ??
Bäst jag drar å lägger mig istället Imorgon blir det morgonstyrka dock bara kvart i 8a som tur e :)))))

ha de göttans // anna st

2 kommentarer:

  1. Hur är läget med Knåll och Tott?? Var länge sen jag kikade in på er blogg.. ser att ni har bytt profilbild, suverän!! ;)Hoppas att allt är bra med er oh att skolan och inflytten går toppen!
    Vi hörs!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Kajjan!
    Kul att du kollar in ibland iaf! ;D Då får du ju veta lite som händer här borta ;p
    Skolan är ju lite dryg.. menmen ;s Vad gör du nuförtiden då? Får ta åh komma hit nåt tag :D
    Höörs på Haay =)

    SvaraRadera