söndag 15 augusti 2010

Sommarens sista läger CHECK!!! så himla skönt att komma hem. Vila.
Jag är trött. nu tröttare än vanligt. Det tar på att träna. Vi vann multisporten Team E.V.A har nu klarat av Löpning, cykling, paddling, cykling, löpning, spänst, styrka, boxning DAG ETT!!!
Cykling, löpning, löpning, a3 i sandgropen, myrlöpning och blivit lurad av en trollkarl. Dag TVÅ!!!
Poängjakt var söndagens OCH TREDJE DAGENS slut spurt på årets Växbo läger!!! SKÖN....T

Snål lifta sedan med settis till Harmånger sedan kom Pappa och hämta MIG. Jag körde hem. Fixade några fina omkörningar en fin genväg. Som slutade med ett så fint kärring stop mitt i Sundsvalls rö ljus TUMMEN UPP. Och den fula dumma lastbilen va förbi igen. Men nu va det ba å gasa Motorväg är grejer det :) Avslutade med en fin rivare upp för baken hemma.

Väl hemma stod middagen serverad. Min favorit Kan inte bli Bättre!! Efter det gav jag mig in på väskan. Blev en tvättmaskin och mina två härliga skor får stå och soltorka ute. ;) Nu blir det till att Joja måste ju bli bättre än pappa. Han blir så Kaxig annars :) Så har inte tid med det här!!

tjaråå/ Anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar