söndag 12 september 2010







Nu sitter jag här med mamma och pappa i syster`s nya lägenhet. En hel del rosa.. Ska det va så skade!!!! Vi har precis kommit tillbaka från en match. Modo dam mot Munksund;) Va en jämn martch som slutade med vinst 3-0 Great!!
Ganska skönt att vara här i Övik tar bussen till Solle vid 17 igen;) Hoppas på att mina änglar har återvänt från himmlen även kallat Hudik!! Men det skiter man väl i..

Settis har varit hem och hämtat sin pärla en Blå passat!! Så nu blir det till att glida lite för henne;)
En annan har ju sin gammla röd,svart silvriga cykel en fin fin cykel ;D Jag tror jag ska skaffa en motor så jag kan glida upp för backarna. Det vorre ju nått det!

Kl 3 blir det till att kolla match igen Då den stora Finalen. Så att säga!!
Nu ska jag ta mig en macka och ett glas Juice.
Så ni kan ju njuta av några bilder så länge ;)











Besök även www.fridasvedinthunstrom.blogg.se hon behöver ert stöd;) // Anna

1 kommentar: