tisdag 7 september 2010

Seeeeeeeeeeeegt

Just nu sitter jag här och har fortfarande ont i huvudet vilket jag har haft hela dagen även fast jag tagit flera ipren! :S jaduuu, det är inte lätt det här!
Nu när jag blivit frisk så blev jag sjuk igen. Har förjävligt ont i huvudet och är yr och har feber också, men inge mer, typ inge förkyld liksom :S Kontigt! :S Alla verkar sjuk nu, och det gillar jag inte! :( Egentligen vill man ju sitta hemma och inte vara i skolan och smitta ner alla, men så är det nog ytterst få som tänker så då skiter jag i det också, och plus att jag missar så mycket! :/

Dagens enda plus var ett vi fick dom nya skidgym. kläderna och att IDOL började! :)

I morgon är det en lååång dag och hoppas man orkar med hela dagen och att mitt huvud är i balans!
Bland annat är det religion och test på några ord, och har jag haft någon ork att plugga? NEJ!

Om tomten skulle se det här nu så önskar jag mig:
- Att bli frisk!!!!!!!
- Att slippa skolan!!!!!!!!!!!!!!
- Att få en bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Jag hoppas det finns någon bil jag kan låna när jag kommer hem i helgen, för jag vill köööööra. Funderar på att sno brorsans BMW, men man kanske inte blir så populär då ;))

Nää, nu måste jag sova så jag orkar!
Godnatt!
///En inte fullt så glad Viktoria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar