torsdag 9 september 2010

Nya kläder, nya möjligheter!

Som vanligt ska man hamna lite i skuggan av mina vackra pärlor! ;)
Chillidill med lite bärhjälp ibland! ;)

Ja, som ni kanske ser så har vi "fått" nya kläder på skidgym. Skitsnygga och sköna tycker jag! :)

Nu har jag flytt från Solle och sitter nu på bussen påväg hem till Njutånger. Kände att det va lika bra att dra hem nu, orkar inte med nå jävla tjafs som det tydligen ska måsta bli HELA TIDEN! Lite kul måste man ha ibland!
Ajaa, idag får man åka buss hela vägen för tågen verkade inställd, jippie! Intressebollen...

Vad mer har jag att säga än att jag har ont i ögonen... Har haft mina läskiga linser i hela dagen ;) Bjuder på en fin fin bild på det också! ;)



Nu måste jag koncentrera mig på att försöka se Stavre City! Kan bli svårt eftersom det är så "stort"! Är nämligen där nu ;)

Ha det bäst så länge!
/Brinkie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar