tisdag 14 september 2010

Filosoferar...

Hejsvejs!

Nyss har jag kommit hem från Eve där vi bakade goda muffins! :) Dom gamla vanliga Tigerkakemuffinsarna! ;) Grymt goda!

Innan det var tid för lite filosofering. Jag förstår inte riktigt mig på det där men jaa... Tänka och fantisera är inte mitt starka ämne. ;P

Annars idag har vi haft skola och svenskaprov. Jaa, det gick ganska bra ändå, trots inte den överdrivna pluggningen. Men alla rätt fick man nog inte, kanske ett eller två fel. Skämt & Sido!
Vi har också tränat.
Det var livat idag på träningen. Polispådrag mitt uppe i impulserna. :O Nu blev ni nyfiken va?! ;) Vi åkte lugnt och sansat efter vägen och när vi kollade ner i diket låg en död................................. katt! Fy! Polisen kom dit och stod och kolla länge på den, och jaa dom stog liksom mitt uppe i impulszonen så att säga! Stackars Katt! :/ Tur att poliserna får nått att göra också i denna lugna stad ;)
Farligare än så va det inte ;P

Nu ska jag plugga lite matte, kanske! Och i morgon är det morgonstyrka 06.40! ;)
Ha det bra!
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar