fredag 10 september 2010

Nu sitter jag här helt i min ensamhet!!! Idag har jag först haft ett intervallpass med skytte. Allt gick bra utom skyttet i mellan åt. Sedan har jag virkat ihop min halsduk och chilla lite med Anna Ö in väntan på Psettis :D
Drog en sväng ner på solle city och sedan lämnade jag henne å några till på busstation. Och drog vidare på Konsum och handlade lite till min otroliga delux middag!!!
Blev Carros tips om soppa och nybakat bröd :D as gött
Nu sitter jag här och gör precis ingenting!!! Ganska tråkigt när mina sötfilurer har åkt hem :/
Men imorgon tar jag nya tag, då är det dags för träningsdag med BSK i Sollefteå :D Det är min höjd punkt denna helg!!!

Nu inväntar jag Idol och tänkte ta mig lite glass så här en fredag kväll!!! När det ska vara fredagsmys ;(

Ha det bäst så länge // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar