fredag 17 september 2010

Val

Morgonen började tidigt med blodprov på sjukhuset, och ingen frukost innan, och jaaa, jag brukar inte vara på sånt humör när jag inte får mat, men det gick bra ;) efter det var det att ta på sig rullskidorna direkt och dra upp på Hallsta. Där körde vi teknik med Per Nilsson och sedan lite komb. Men vädret gjorde de flesta less så vi gav upp efter ett tag. Inte så kul att åka runt i ett dyngsurt underställ och utan handskar när man ska skjuta... Vädret är verkligen konstigt nu. När vi åkte upp var det sol... :P

Efter träningen blev det lite chill och Settis och jag gick och röstade som ni kanske såg på tidigare inlägg. Men en sak kan jag säga att jag röstade inte på Kristdemokraterna. ;) Kände mig vuxen som fick rösta och jag tror Anna blev ruskigt avis på oss, ;) haha.
Ska bli kul att se vem som vinner valet. Fast jag är ganska säker på vilka som vinner! ;P

Eftermiddagen bestod av träning och sedan middag.
Kvällen tillbringades på SurfarN och där blev det Idol och lite bus med Claréus och Ögren! Hihi! ;)

Nu ska jag dra mig mot sängen för jag är trött och i morgon väntar ett långpass på morgonen.
Hare gött!
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar