onsdag 8 september 2010

Idag har vi haft en massa roliga lektioner allt från religion till Filosofi :P man börjar redan tröttna. Tur det finns helger :) Till helgen ska jag göra mest ingenting på lördag kommer Pappa och BSK ska ha en gemensam träningsdag :D nice
Sedan blir det till att chilla hade jag tänkt!!! Både VB och Settis återvänder till Hudik.. Vad har hudik som inte Sollefteå har??? Aja blir typ själv jag :(
Vad ska jag gö en fredagkväll helt själv :/ aja jag överlever nog.
Imorgon väntar Halkbanan för min del ;) det ska bli KUL!!! bara jag inte förstör nått så är jag glad =)
På fredag har jag inga då menar jag verkligen inga tråkiga lektioner. Har bara träning på morgonen sedan chill e dill.
Nä nu ska jag börja bege mig mot sängen det har varit en lång dag Hej Svejs alla snyggingar / anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar