söndag 19 september 2010

Slut på lägret

Hejsvejs!

Nu är lägret slut och dom flesta av oss är nog ganska trött nu. ;) och måste även berätta att jag har träningsvärk på ett ställe jag ALDRIG har haft förut. Typ på höften, eller lite ovanför. Coolt att ha på nått nytt ställe! ;)
Själv sitter jag i soffan och håller på att somna när som helst. Och när man håller på att somna i min soffa gör man de bra, för den är stenhård och inte allt för bekväm ;)

Idag har vi kört kombtest som gick lite halvknackigt. Är rätt trött nu om man så säger ;)
Kung som man är fick man ju köra både upp och ner från Hallsta! ;)

Ikväll blir det lite firande, vilket vi är bra på! ;) Måste ju fira att lägret är slut och att det är skola i morgon...hm... :/ Vi firar med lite tacos, eller nää, inte lite tacos utan MYCKET!!! KANSKE slinker ner nån finfin efterrätt också! ;)

Och ikväll avgörs valet också! ;) SPÄNNANDE! :D

Nu ska jag nog ta och blunda ett tag! Men ha det gryyyymt så länge!
Hörs haaaay!
/V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar