måndag 13 september 2010

Plugg..

Språk historia det skiter man väl i!!! Så nu har man väl suttit vid datorn istället :D hehe
Händer ju så mycket på Facebook man får ju inte missa nått :P
Jag och Brinken har börjat smida våra planer angående projekt arbetet.. Vi ska ju ha bestämt oss tills imorgon. Dagen före som allt annat skit..
Idag va det middag på Smaklöken som det så fint heter. Klart bättre klass där än i skolmatsalen.
Och idag sprang också vi lite orientering Jag, Brink, Burre och självaste Eg10 vi skulle komma ihåg bokstäverna vid varje kontroll. Sedan skulle vi bilda ett så långt ord som möjligt..
M A C S K K K L L L O O O
Jag kom med ordet Solklocka ni vet va jag menar ;) ehe
Brink med klacksko
Och burre med Skolklocka Man får väl säga Grattis då!!!!

Nu ska jag pallra mig i säng och drömma om Svenska provet imorgon.. Eller nää då blir det ju en mardröm och det gillar vi ju inte.. Hmm nu får jag tänka om ?.

Sov så gott och kom ihåg att ta hand om er<3 // asEt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar