torsdag 22 juli 2010

Asså grejen är den att ...
Schteeeek...
Liksom...
Random...
Fjårtis...
Chilla...

EEE Stockholm NÄSTA ;) Therese har lärt mig en massa coooola ord. Ska bara fixa en kostym och lite backslick sen drar vi till Stureplan. Skämt å sido ;);)

Nu har det gått några dagar sen sist. Vi har tränat, plockat blåbär, varit på birsta, börjat på ett fotoalbum och ätit en massa glass i stora lass.
Tiden börjar rinna iväg och snart blir det träning med Patricia i Timrå och imörra drar jag till StorSVEG!!! det blir drag där kan jag lova.

Igår va Settis här en sväng och åkte lite Rullisar. Å hon ska till Solle city på fredag är så avis jag vill å dit.
Syster yster är i Stockholm och shoppar loss. Inte sopar jag lovar ;)<3 hehe
Men en annan har ju inte tid att följa :) men Sveg duger för mig det. Inte för stort och inte för litet ;) eller??

Idag har jag räddat mamma från två paddor och då menar jag inte Viktoria utan Riktigt feta paddor. BLÄÄÄÄÄ

Idag är inte heller en vanlig dag för jag har Namnsdag: Anna Magdalena Enbuske ;);)

Nu ska jag få igång min gamla data och skicka efter mer bilder =)

Hej svejs // anna å tess på ett hörn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar