onsdag 28 juli 2010

Lill Lördag.

Nu sitter jag här igen och tänkte skriva några rader om allt och ingenting ungefär. Imorgon drar Jag, mamma och pappa till Sollefteå för att fixa å trixa i min lägenhet. Måste ta med mig lite mått band å mäta lite. Har ju mina idéer :)
Ska bli skönt att komma tillbaka dok bara över någon timme. Funderar också på att övningsköra dit men det är bäst att jag sparar det tills imorgon så dom slipper oroa sig i onödan ;)
Sedan blir det hem och dra på sig rulleski och gå på okt. Som det så fint heter på Norska ungefär.

Just nu sitter jag här och är avundsjuk på Linnea och hela Öbergs som är på eller ha varit på Lars Winnerbäck i Gävle. Jag vill också se honom Live hju. Men näää jag bor inte i Gävle å har varken bil eller körkort :(
Få ta och fixa det nån gång i framtiden. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. :P

Nu ska jag Sova så jag är pigg i mörra för då blir det upp i tid IGEN;/
// Branna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar