onsdag 7 juli 2010

SOMMAR LOV PÅ RIKTIGT!!!

Ett efterlängtat sommar lov har precis börjat. Jobbet är över och nu leker livet YEAH!!!
Idag har jag lärt mig att det är bra att ha kontinitet på det man gör. Inte köra lite styrka då och lite en vecka senare. Shit vilken tränings värk jag har i mina ben helt ofattbart ont.
Jag har också lärt mig att soleksem inte är att leka med :(
Jag har sätt en räv på jobbet!!!
X- antal döda fåglar på väg hem. ucha
Det blir kallt då solen gått i moln.
Tiden gå så mycket fortare om man har roligt:)
Det var inte helt ovärt att jobba 18 dagar så här i efterhand...
Nedräkning tills man får träffa KINGARNA har börjat =)
Jag har också märkt att en rutten grävling luktar på 1km avstånd. Jävligt vidrigt må jag säga.

Jag har lärt mig att sitta vid datorn är att slösa tiden på nästan ingenting. Och så gör man det ändå ;PPPPpPpP

Nu ska jag gå och stretcha måste ju hålla vad man lovat:D en gång varannan vecka va det va??

hej svejs alla GLADA// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar