måndag 26 juli 2010

Vilo dag !!!

Nu är jag tebaxx efter en kanon helg i Sveg. Med massa nya folk. Linneas nya place har jag också sätt :D det där kommer bli kanon tror jag :)
Jag kan fortfarande inte springa :( Men sånt är livet...
Hade ju Therese hos mig förra veckan kan ju slänga in nå bilder ikväll då pappa kommer hem med kamera sladden ;)
annars är det ganska chill. Sov till 11, åt as gått morgon fika. Nu sitter jag här mitt ute i skogen. Finns inte så mycket att göra precis. Kan ju inte ta mig nån stans precis. Har ju varken körkort elle moppe kort. Men ska ta och göra nå nytta innan mina syskon kommer hem från jobbe iaf...
Kanske kan gå och hämta tidningen. Då har jag ju gjort nått väldigt ansträngande hehe :P
Eller så kan jag ju alltid fixa å klistra i mitt fotalbum :) eller baka en kaka. hmm??

aja det återstår att se ;) puss hej // anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar