söndag 18 juli 2010

Home sweet home

Tjabba!
Nu är vi hemma igen. Borta bra men hemma bäst! ;)

Har varit en rolig vecka med massa coola människor! ;) Det jag har saknat lite på lägret är sömn. Även fast vi har sovit som stockar mellan passen så är jag svin trött nu, hur jag nu kan vara det... Vad har vi gjort liksom? :S ;) ;) ;) ;)

Idag har jag fått sovit i alla fall och sedan dragit en sväng med moppen. Det coola var att efter typ 5 minuter så började den låta som bara fan, typ som att jag hade värsta trimmoppen ;) tyvärr så går den fortfarande lika segt. Men jag kände mig lite extra cool när jag gled runt där med en moppe som lät som en cross, haha! NU blir det till att mecka lite med moppen och kolla vart felet sitter (fast det får pappa göra, är nog bäst så).

Nu ska jag nog gå ut och KOLLA på vedhögen som ligger på våran gård, tredje veckan i rad. Jag hörde nått om att veden mår som bäst när den får ligga och suga åt sig lite vatten i några veckor innan man rör den ;) Skämt å sido, jag SKA faktiskt ta tag i det där i morgon, kanske ;)

Kan bara meddela att jag saknar redan min andra halva Anna Montana :( och Evelina som jag såg för en hel vecka sedan, på toook för länge sen! :( ajaaa, får väl ta en moppe tur någon dag kanske ;)

Ha det bäst!!!!!!
Byebyeeee!
/VBRINK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar