torsdag 29 juli 2010

Livet leker.
Idag har jag kört bil både till Sollefteå och hem från Sollefteå :D I Sollefteå har jag fixat vita slingor i mitt hår och skaffat ny toa. Jag sket sönder den förra ;)
Nä skämt å sido jag har målat och pappa har bytt ut toan mot en bättre lite mer finesser som att spola osv. ;)

Jag kände verkligen för att stanna kvar i Sollefteå. Chilla lite, hänga på gärdet och ha kvälls Svenska. Nej nu överdrev jag lite med Svenskan. Jag har en bok jag måste läsa. Som jag verkligen inte vill läsa. Tar massa tid. Och nu har jag sparat den i några veckor. Den har legat på samma fläck och bara väntat på att bli läst.
Ska jag kanske packa ner den och läsa den på bussen till Harmånger imorgon?? kanske kanske INTE...

aja nu ska jag byta mina stavspetsar. Det är på tiden dom var ju helt platta!! Gick ju inte att slipa dom heller.

Klart bästa låten nu är Från och med Du med Oskar Linnros ;);)

hej svejs brb som man säger// ASeT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar