fredag 2 juli 2010

Skidtävling

Hallå där ute i värmen!

Nu taggar vi inför morgondagens skidtävling i Hudik! Landslaget kommer hit och kör och även Settis ska ställa upp! ;) Såg att hon hade tjuv-tränat på gräsmattan idag, så jag håller tummarna på hon! ;)
En sak fattar jag inte men hur fan kan snön hålla sig kvar? Jag diggar verkligen sågspånet!! Att man inte lägger det över hela Sverige på våren så kan man ha vinter på sommaren också... Det ska jag fan göra när jag blir stor!

Idag har jag tränat och även hunnit med en cykeltur till Iggesund och glassat på stranden med Emelie. :) Och jaaa, det va kanske inte så smart att ligga på mage hela tiden, för nu är baksidan röööööööd och framsidan vit. Men det löser sig! ;)
Kan ju säga att det va länge sen det var så här jäkla varmt, men det är skönt, så jag ska inte klaga! :)

Just nu håller jag på att färga håret, kände att det va bra den här tiden på dygnet ;) Vad ska jag annars göra liksom? :/ Hoppas på att det inte blir svart bara, igen.

Nu ska jag skölja ur färgen och sooooova så det blir en ny dag så jag får bränna framsidan och träffa Settis!
Måste ju tillägga att jag och Settis va ute och gleeed i förrgår i "hennes" bil! ;)

Ha det bäst gott folk! Det ska iaf jag försöka med...
Godnatt!
/Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar