tisdag 27 juli 2010

Hej å hå va det gå.

Vart är solen.??
ett ning
två ning
tre ning
fyr ning
fem ning
sex ning
sju ning
ått ning
nin ning
ITIDNINGEN LOVADE DOM STOR SOL OCH AS VARMT ;/
aja man kan ju passa på att fylla i träningsdagboken och lyssna på lite nice musik i väntan :):):)
Idag har jag lyckats med en vurpa på rullskidorna. Ett tag sen sist nu. Det PINSAMMA va att det va på Bergforsbron med värsta trafiken =( haha..
Hej du lycklige som fick se mig skrapa upp knäna och få allmänt ont. Hoppas du fick dig ett gott skratt så det va till nån nytta iaf, för det va ju varken en tia eller en godis jag fann där på trottoaren. Jag gjorde liksom en Anja fast på asfalt. Inget att rekommendera om man inte vill få uppmärksamhet.
aja det är bara att härda.

Nu ska jag ut och börja läsa en god bok. eller hur var det :/ jag trodde jag hade sommarlov men hade tydligen fel. Jävla svenska bok. Ingrid jag vill inte läsa en onödig bok mitt i sommaren. Det tar bara en massa tid........... Hoppas hon läser detta!! Troligen inte =( får väl pallra mig ut och läsa nu då..

Tjolla hopp // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar