tisdag 6 juli 2010

BRÄNDA MAKARONER.....

Jag är en stjärna på att lyckas med saker som folk tror är omöjligt!! Men ack så Brände ja makaronerna. Minne som en guldfisk gick jag ner och såg på en film. En riktigt tragisk film börja till och med grina ;( samtidigt som jag hörde bror snarka höhö. Han väntade på att jag skulle se klart filmen.. hihi
1 timme senare går jag upp för att kolla till min Familj. Mamma säger att det börja låta som pockorn men det va mina makaroner som knastra..
Så nu har jag inga makaroner för jag orkar inte göra ren en kastrull :( Får se om nån tycker synd om mig och gör det åt mig. Kanske lika bra så det inte händer nån olycka...
Nä nu ska jag sova och tagga min sista dag på arbetet :) jävlar va skönt det ska bli med SOMMAR LOV !!!!!!!!!!!!!!!!!

OVER AND OUT// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar