tisdag 6 juli 2010

Det här gör MIG glad i Hudik!!

1. Lagomheten- lagom stort, lagom avstånd, lagom snällt, lagom av allt!
2. Körsång, konserter, teater!
3. Sol, SKOG, trädgård - helt enkelt uteliv!
4. Bra kommunikationer till fjället, havet, huvudstaden!
5. Glada Hudik-teatern!
6. Glittrande utsikt över vattnet!
7. Utsikten från Avholmsberget!
8. Positiva människor, att många ler när man möts!
9. KING!

Du borde flytta hit ;) // Vickan

Jag ska fundera på saken :D Det är ju helt klart ett plus att det finns SKOG. Jag är ju som ett med den :):):):):)
Sol är inte helt fel. Inte heller Bra kommunikationer. Eller betyder det att man vill därifrån??? att det finns många möjligheter att åka ifrån Glada Hudik?! Är det positivt?? Vill man därifrån?
Det största pluset är att Evelina och Viktoria bor där men det fans ingen punkt för det. Lika bra att jag lägger till den :D

10. Viktoria och Evelina bor där, då kan det inte bli annat en bra!!!!!!!!!!

Tack för kortet Brinken du får nån gång ta med mig på en tripp genom hela GLADA HUDIK :)

Nu ska jag finslipa lite på bössan, så att jag slipper den onödiga vikten :D:D hur mycket kan lite smutts väga ?? 1000 kg eller e??

Ikväll är det semifinal i Fotbolls VM vad ska jag då göra?? Nån som har ett film tips?? puss heeej// anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar