onsdag 21 juli 2010

I'm alive

Tjaabbaa!

Jadu, vad ska jag säga?
Dagen har varit lite omtumlande...

Började med en löprunda som SÖÖÖÖÖG för mina ben mår inte bra, jävla skit...
Ajaaa, när man väl hade lyckats hamna på humör igen så vare dax för vedhögen... Men nu är den slut, det går fort när man har roligt!

Sedan började det läskiga. Tog räääsermoppen in till stan och skulle övningsköra på trafikskolan.
Det började bra må jag säga men efter cirka 5 minuter så blev det annat.
Vi åkte in i centralaste stan och skulle över gågatan. Och helt plötsligt kom det en människa springandes mot bilen och hoppade upp på motorhuven och började hoppa och slå som fan på bilen. Jag fick panik som ett as för hon såg ju helt nerknarkad ut. Sen ställde hon sig upp och kollade med världens mördarblick och skrev: hoppa ur bilen för i helvete! Där satt jag och körskoleläraren och var helt chockad. Inte fan kunde jag ju hoppa ur bilen för då skulle hon ju ha slagit ihjäl mig! :( Sen så kom jag på att vi måsta låsa bilen fort som fan och när vi precis hade gjort de så hoppade hon ner från huven och drog i handtaget på min dörr. SHIIIT, tur att låset funkade säger jag bara! Sen gasade jag allt vad jag hade och drog vidare. FY FAN VAD JAG SKAKA! Kan ju bara säga att den där körlektionen kommer jag inte ihåg mycket av förutom att jag fick 100000000 motorstopp för benen gick inte att kontrollera. Var helt borta i huvudet och fortfarande är man lite halvsne. Fan vad människor kan vara läskig! :(
Det jobbiga var att jag måsta ner till stan sen och fixa en grej, man kände sig lite rädd då må jag säga...
Men jag lever! Tur är väl det! :P

Nu ska jag dra mig mot sängen och hoppas på att jag inte drömmer massa mardrömmar i natt.
Ha det bäst och se upp i trafiken! ;)
/Viktoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar