tisdag 20 juli 2010

Rubrik saknas,,

Heeeej bloggen ;)
Idag har jag tagit 2000 pose bilder på mig själv och en på min kära vän Therese Moberg!!
Vissa blir ju bra på en gång andra inte. Livet e fan hårt och orättvist det har vi firat med tårta och massa glass och popcorn och Patrik 1,5 ;) så jävla het!!!

Annars har vi badat och Therese Moberg är Världens Badkruka!! Fast i och för sig är det ju jag som är som fisken i vattnet kan man säga;)
Dagens shopping blev BARA tre tröjer och lite till!!! Jag säger BARA!! ja man kan ju inte va på topp varje dag;=)
Just nu klagar Therese att jag har gått på hennes säng. DET är inte mitt fel att hon inte kommit upp på någon högre nivå än Golvet!!! Inte lätt när det är svårt men det är skön..T när det går;););)
Kan också berätta att jag och tessss har lika sov kläder HELLO KITTY <3<3 vi är bara så coooola :D Lite coooolare än alla andra. Okej det finns ju vissa undantag så som typ KUNGEN, MARIA MONTAZAMI OCH TONY ÖRWING ;)

N¨ä nu ska jag sova, jag har ju träning i morgon bitti ;) hare göttans // anna svedin thunström även kallad anna monthana ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar