måndag 5 juli 2010

Yeah!!



Linus undrar om det är potatis dom sår på åkern när vi kör förbi??
Pappa svarar jaaa.
Pappa säger att det är där vi ska pallra potatis då??
Linus förtydligar att i Norrland pallrar man potatis istället för äpplen ..
Jag skrattar och försöker hålla bilen på vägen;)Ungefär såå va det.. ??

När vi väl kommer hem ska pappa berätta vad vi sa i bilen samtidigt som jag äter en mumms mumms jag faller i skratt. Och min kära bror Linus kastar en mumms mumms i mitt face!!! Tack för den... Okej ska inte klaga fick ju två :D

Har precis kommit in från dagens kasta , gris,ko,apa och sist men inte minst Frida :)
Ni känner väl till den leken då man kastar en boll och man ska inte tappa bollen för då får man en bokstav ;)
Har också varit med på lite amerikansk fotboll med bröderna vilket inte riktigt va min grej. Jag kände mig liten. Och fick ta en hel del stryk.. ajaj




Snart är mitt Sommar jobbande över, ja om exakt 2 dagar och jag ska börja chilla grillen!! Å på lördag blir det Gatu med de BÄSTA<3
>Settis Glassar i sin Glasögon ;)

Ett hett sommar tips vill jag lova;) Perfekt för Stranden då man har BONNNNBRÄNNA eller liknande ;)

Tallar är lätt snyggare än gran bäbisar.. Lägg på minnet!!



En gris en ko en LJUSTORPS BO <3>

Tatt lugnt Det kommer mera en vacker dag // knåll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar