söndag 21 mars 2010

Back in town

Nu har jag landat i Sollefteå igen efter ett skööönt lov och en bra praovecka :)

Igår tävlade jag i Sveg, gick inte bra... :(
Sedan blev det att chilla på hotellet och sen gå ut och upptäcka Sveg. Det jag hitta var ICA och ... inget mer. ;)

I morse drog jag och pappa till Åsarna där det väntade en skidskyttetävling. Var ganska kort bana 5 x 1 km, och en kort straffrunda som gick typ mellan nå träd inne i skogen. Men de va roligt! :) Skyttet sööög, men jag vann ändå. ;) Måste säga att motståndet var riktigt hårt!!!!!!!! Eller nää, det va bara jag med i min klass, haha. Men det va roligt med en skidskyttetävling iaf, och man fick ta de som en träning. :)
Prisutdelare var Thomas Wassberg, så man fick ju skaka hand med han, så nu ska jag aldrig mer tvätta min handske. ;)

Nu är jag slutligen i Sollefteå och pappsen har precis åkt hem till Njutånger igen. Vi var även på nyöppnade Lidl och handlade, bland annat glass som är göööör god där. Nu har man även två värdecheckar på Lidl som måste användas innan nästa söndag och man måste handla för minst 250 kronor. Jag sitter och klurar på vad jag ska köpa för att få dom där använda. Hm...
Tanten innan oss i kön handlade för exakt 250 kronor, hade hon stått och räknat ut inne i affären eller? :S Eller så va de en ren slump, i så fall va de coolt! ;) Ajaa, slut på all intressant information.

Nu ska jag packa upp för att snart packa igen för påsklov som börjar på torsdag, den ni! ;)

Hejsvejs!
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar