tisdag 2 mars 2010

Tisdagen den 2 Mars

Idag är det en helt vanlig och tråkig tisdag!
Som vanligt börjar dagen med engelska på morgonen, jippieee, vad roligt!!!!!!!!!! Även att jag skulle göra min muntliga recension idag och jag hade inte hunnit förberett mig så mycket, men eftersom jag är sååååååå grym på engelska så va det ju bara att hitta på lite och försöka få ur sig nån bra mening ibland ;) Gunnel sa iaf: bra, efteråt. Och det lät ju... bra... :) hm..
Efter den roliga skolan blev det träning, och det var 70/20 på schemat, det var faktiskt roligt, men måste säga att det är roligare att köra det hemma i Njutånger i "hästskon", så alla som vill följa med och testa på det hemma hos mig kan ju höra av sig.. skämt å sido. Det var jobbigt som satan, och sköt också, och vinden var ju ganska extrem idag så det blev inte överdrivet många träff...

Efter träningen var det bara att dra hem till Surfarn och äta pannkakor som Evelina hade fixat. Hon är ju våran lilla slav ibland så skickade hem henne först, så jag, Anna och Hanna kunde stå länge och värma oss i duschen.. eller riktigt så va det ju inte men nästan..
Sedan blev det att springa allt vad vi hade till Svenskan, nästan, och där var det knytkalas :) Gott gott!

Just nu sitter jag och pluggar, och pluggar, och pluggar, och pluggar, och typ.. pluggar.. Men nu är det roligare saker på gång så måste dra mig här i från, nämligen Mästarnas Mästare. :) Hejaaa Holm och BROLIN!
Ciiaaaoooo! /Vickis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar