fredag 19 mars 2010

I'm back

Tjabbaaa.
Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll. Jag förstår att bloggvärlden har saknat mig. Har inte haft tid helt enkelt, eller jo, men har inte haft nå vettigt att skriva om som typ Anna brukar ha.. hm.. HAHA. Näråå..

Jag kan ju i alla fall berätta att lovet och även praktiken är över.
Lovet var väl sådär.. gick inte så bra att tävla, fast lördagen va jag ändå rätt nöjd med. Annars har man väl inte hunnit med så mycket mer på lovet. Typ chillat runt på stan lite och sånt där som hör till.
Och denna vecka blev det att stanna kvar hemma i Njutånger, sköööönt! Praktiserade på Brinkab och jag lärde mig mycket!! :) Det va roligt att se hur allt är i verkligheten och nu kan jag bara meddela att jag vet hur man bokför och betalar fakturor och skickar fakturor och grejjar på ;) den ni!
Den här veckan har jag även tränat på världens bästa bana, nämligen Njutångers 2,5 kilometrare :) I LOVE IT! Lyckades även ta hem rekordet på den banan, den ni! ;)

Nu är det dax för att packa ihop mitt pick och pack och i morgon bege mig till Sveg. Hoppas bara mina pjäxor är kvar där på macken. Det va nämligen så här: Mina FISCHER pjäxor pajjade i dragkedjan. Så då gick jag snabbt lämna in dom på lagning för att kunna ha dom i helgen. Och då fick jag som tur va tillbaka dom på onsdag kväll. Sen skulle brorsan och mamma åka till fjällen och mamma hade ställt all sin packning i hallen där även mina pjäxor stod och då packa Chrille in ALLT i bilen, alltså mina pjäxor också. Roligt... vi som hade skyndat att laga dom. Men då kom jag på en snille idé, som jag för övrigt är ganska känd för, att dom skulle lämna dom på macken i Sveg när dom åkte förbi där, och nu hoppas jag på att dom ligger där i morgon när jag kommer dit, annars blir jag sur. :)
Sååå, nu kan ni anteckna de. :)
Efter tävlingen i morgon blir det till att checka in på hotell i Sveg och chilla runt lite. :)

Nu längtar jag efter VÄRLDENS BÄSTA SETTIS OCH ANNA, och lite dom andra. :) Men snart kommer jag tillbaka till Solle och får träffa er, jag förväntar mig tårta eller nått annat festligt för att vi alla är samlade igen. Vi brukar ju va bra på att fira grejer. :) Slutar väl med en kladdkaka.

En annan liten rolig grej jag kan bjuda på är att jag ska gå typ 3 eller 4 dagar i skolan, sen har jag lov och sånt igen :) Räknade ut att det skulle bli skola 6 dagar på 6 veckor. Chillidillllll! :D

Fick precis veta av eg10 att Långberg blev pappa i tisdags. Grattiiiis! :) Synd att det inte blev en tjej för då hade den kunnat heta Anna Viktoria Långberg eller nått liknande. Skämt å sido.

Nu är det slut på det roliga... Dax för packning. Byebyeeeee!!
/Brink :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar