måndag 22 mars 2010

heeeej !!

Igår kom Briken te baxx as nice nu är vi alla tre igen ingen kan slå oss nu tillsammans är vi oslagbara!!
Mycket flams som vanligt känner inte att jag lär mig nått i skolan så vad gör man där!! Men idag har jag lärt mig en grej och det är att man ska åka som Tysken Axel Teickmann(johan) i branta backar och mer som dom Norska åkarna när det är lite flackare partier, Erik fick verkligen till det där:D Frågan är när jag lyckas men värt ett försök:D
Tror lite att jag och Brink valla bort oss idag ;) oppps Vi började med lite grund och vallade oss upp mot kladi kladeli klister!! Sedan går vi till tränarna och får höra att man inte ska ha klister då tog kraften lite slut och till slut hade vi lite allt möjligt på skidorna. Vi hade olika på båda skidorna vilket gjorde att det släppte lite mer på den ena än den andra haha man lär sig av sina misstag har jag HÖRT!!
Och efter träningen röjde vi ner på LIDL åå vilket ställe alltså haha allt från Svenskt till Tyskt det vill inte säga lite det..
Och som pricken över i:et så färgade vi Evelinas hår så nu har det kommit en ny tjej till stan ;)

Nått ni borde testa är den här leken när man säger en sak och sedan berättar det vidare och vidare och till slut säger den sista vad den fick höra... Och oftast så stämmer det inte riktigt eller vad säger rosa panten om detta?? Vi fick liksom inte nå riktigt svar på våran fråga idag, vi va tydligen lite fel ute!! det var inte bara två som jag fatta det på Ingela utan aha?..

Imorgon ska vi ha roliga en och en halv timmen på Svenskan. Redovisning ska det bli, kan det bli bättre??? NÄÄÄ tror inte det... det gäller att tagga till!!!

sov gött Kingar / anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar