fredag 12 mars 2010

Ny mobil= nytt nummer

Ja nu har jag äntligen fått en efterlängtad mobil!! Själva sorten spelade ingen roll utan jag var i stort behov av en NY hel mobil =) och det har jag fått idah, har funderat ett bra tag nu på hur den verkligen fungerar jag trycker fel hela tiden!! Och sms det var en lång gåta, men jag fick mig ett bra svar på det till slut :D
imorgon måste jag köpa mig ett minne asså till telefonen inte till mig. punkt
Jag har också blivit en hel del bättre nu i min hals vilket är underbart=) fast jag är ju inte frisk puhu :(
Idag har jag också kört bil! wiiihoo ingen skada sked förutom att jag träffade alla hål i grusvägen, men eftersom jag körde så fort så märkte man inte hålen nästan;)
nu ska jag iväg med papps så herrå // anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar