tisdag 9 mars 2010

Heeeeeeej!

Nu var det länge sen jag skrev. Det är inte lätt när man kommer hem, för då finns det mycket att göra :p
I söndags kväll var vi i alla fall hem till Jörgens pappa i Delsbo och åt tårta :) mummmms! Fick även känna på hans fina pris som vägde 17 kilo :O.

I går blev det att åka in till stan (Hudik) där jag fick massage av Harry och dom vanliga frågorna är: Hur går det för den där Harmångers jäntan då? Och: Ser du Långberg nånting där uppe? Haha.
Efter det blev det att röja stan med Emelie, och chilla runt lite :)
På kvällen blev det träning i Hudik, så nu kan jag nog alla banor, eller jag har i alla fall åkt dom, men dom va ju så yrig så jag vet inte om jag riktigt kommer ihåg :p haha, men det löser sig :) Det ska blir gryyyyymt kul att tävla! :D
Senare på kvällen var det dags för premiär åket med Emelie. Man va ju lite nervös där ett tag, och även att hon råkade backa in i en inte allt för mjuk snödriva med hennes föräldrars Audi. Äääh, de blev ju inga skador så... ;)

Nu har jag nyss ätit frulle och snart ska jag bege mig till Emelie.
Hejsveeejs! :)
/V.Brink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar