lördag 27 mars 2010

Besviken!!!

Ja inget kan gå lätt hur mycket man än lägger ner på skiten så blir det till slut Fel!! Det går inte som man tänkt sig jämt, men när man inte haft nån form på två år så börjar man fundera vad man gör för fel!!Och sjuk lyckas man ju bli när man som minst vill det och skadad är väl ingen hit direkt särskilt inte när man inte kan träna som vanligt... Just nu håller jag på att bryta ihop för att sedan komma igen och köra SM i Lima ska jag göra!!! skriv upp det!!!
Åter till dagen som har varit piss dålig, jag gick på skidorna orkade inget och vad mer kan man säga jag va inte i min livs form.. Även om jag haft några knackiga veckor bakom miig så fattar jag inte felet riktigt.
Men aa det är ju inte nu man ska va bäst har jag Hört!! Jag har ju iaf lärt mig skjuta bättre det är det ända som har förbättras enligt miig.. Och försök övertala mig att jag har fel för det är hyffsat svårt!!!?

Nä nu ska jag vända detta inlägg till nånting roligt, hmm få se igår va jag, Karro och Lina i Skellefteå stad och shoppade lite smått och gott.. Det är alltid kul :D Jag har träffat världens bästa kompisar idag ;) ni gjorde min dag <3
Och nu är jag på väg till Hem hem alltså Stavre som ligger i Ljustorp som ligger i Timrå som ligger nära Sundsvall som tillhör Medelpad och Västernorrland. Ni kan komma och hälsa på nån gång, nu när ni nästan har väg beskrivningen klar kan faktiskt bjuda på saft och bulla :S

Inlägget kommer från en inte allt för glad tjej en bit utanför Umeå i skogen med Telia tekning som inte riktigt är på topp, men jag är glad att jag lever. // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar