måndag 15 mars 2010

Jag har tränat mer nu än vad jag gjorde på hela förra veckan:D sug på den ni;) Kan inte ha blivit bättre väder än så som det var idag!! Jag är så glaaad=)
Idag har varit en bra dag inge skola nästan, bara lite bil teori på eftermiddagen!! Sedan drog vi ner på köppra the place to be in Sollefteå;) Och sedan chill e dill hos miiig!!

Haha jag skulle komma med nå kul så kan ju berätta att Sollefteå har fått en ny butik eller aa den har stått där i ett halv år men hört rycktes väg att det gick i konkurs innan det starta!! hur kan det gå ihop??? Men nu har det kommit på fötter igen och på Torsdag morgon kl 9, 00 kommer alla att hänga på låset till den största händelsen i Sollefteå på flera år... Detta kommer vecka liv i den lilla staden folk kommer åka så långt som från Långsele för att besöka Lidl !!! :D
Nu ska jag ta mitt pick och pack och dra och sova// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar