lördag 13 mars 2010

Nu är det sista dagen hemma snart förbi, tiden går sakta när man är sjuk fast nu är ju snart det sämsta lovet över, vilken lättnad.....
På måndag börjar min resa igen och nu blir det till att slipa till en form toppning:D aha
Och jag uppmanar alla sjuk domar att hålla sig ur vägen DET ÄR BÄST SÅ!!! För nu taggar jag de sista tävlingarna :D
Idag har jag kört bil igen;) och som pricken över i:et mötte jag Längd skidbussen med PEO i spetsen :D haha jag försökte blinka men vet inte om dom han reagera för jag kollade ju på vägen så jag såg inte såklart =) haha
Imorgon bär det av till Sollefteå har hört att det är jag som kör så bäst ni passar er ;)
Ha en fortsatt bra kväll nu ska jag upp och HEJA fram TIMRÅ TILL SLUTSPEL en period kvar och det står 0-0 inget du vill missa ;) /// ASeT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar