lördag 6 mars 2010

KANON!!

Vilken SUPrice jag trodde att dom va gamla men inte riktigt så gammal!!! Skaka rumpa kunde dom fortfarande iaf, Härligt att ni bjuder på er själv ni gjorde det verkligen klok rent HAHA så mycket garv ;)
Annars så Gillar jag VB`S grymt snygga bild val.. Kan det bli mer jag--- näää jag är byggd sådär och det är inget jag rår för;) Och att Brink skulle lyckas hitta en sån fin bild ÄR JAG SÅ STOLT ÖVER!!!!
Som sagt har jag fått mig mitt första SM GULD i masstart 7,5 km med 4 skjutningar;) Och plus halsont men lite vila på det här och jag taggar JSM I HUDIK!! ska bli så KUL=D
Kom hem för en dryg timme sedan och kunde inte sitta bättre med en Tårta ;) Och träffa min familj. Har ju inte träffat syster yster på över 1 månad så det är nice!!
Nu ska jag kila vi hörs(= // ASeT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar