torsdag 25 mars 2010

Nu börjar resan;)

Idag har de flesta Längdåkare dragit sin väg mot Skellefteå:D Imorgon tar jag mitt pick och pack och följer efter;) Helgens tävlingar under lördagen blir en 3,3 km klassikt bana som prolog sedan en jaktstart på 10km fristil :D Härligt!!
Idag fick vi oss en titt på Frånvaron sedan v 45 och hjaaa vi skidåkare har sisådär 35% giltig frånvaro!! plus lite ogiltig frånvaro men det tar vi en annan gång. Sedan kan man ju fundera på hur duktig vi är som hänger med i alla ämnen ändå :D Vi är grymma...
Nu på eftermiddagen har jag valla, packa, vänta på tvätten, städa skåpet, vikit tvätten och till slut nästan packat klart!!! och sedan fortsatte det i den stilen när jag kom hem till lägenheten!!
DET ÄR LOV NU KAN MAN SÄGA!! I LIKE IT!!
Nästa vecka drar jag och brinkipinki till LIMA för att skjuta prick och skida fort!!! Så lika bra ni håller er ur vägen när vi kommer i 100 km i timmen i alla utförs löpor... Eller vänta jag mena ju i uppförs backarna för i utför hade jag iaf tänkt chilla lite vill ju inte ramla och bryta nå ben, det räcker ju att man knäcker dom i uppförs backarna;)
Nu ska jag fortsätta att chilla och hoppas att Settis kommit fram hel skinnad och att Brinken inte övningskör:D finns ju så många fartkameror det kan bli dyrt eftersom hon gillar när det går snabbt!! :D

ha det bäst för nu ska jag göra nytta// Anna Svedin Thunström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar