onsdag 17 mars 2010

Grattis till er båda :)

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA CARRO !!! PÅ 18 års dagen :D



Ni som tycker bilden är suddig, kan ju börja fundera på att skaffa glasögon eller göra ren data skärmen :D ett tips från mig till er lixx
Annars kan jag berätta att bilden ovan är sisådär 364 dagar och 18 timmar gammal cirkus.. Och då fyllde Carro 17 år och då va hon en halvt brunett hårig tjej och hon älskade Choklad över det mesta. Hennes favorit färg var ROSA ni vet vilken färg jag talar om ..


Nu är CARRO snart 18 vår/ vintrar och har precis tagit JSM silver i Hudiksvall =) värt att gratta även för det.. Hon gillar fortfarande marabou choklad men det lustiga i det hela är att hon har en as stor samling värt en gissning kanske?? kom igen det blir kul
Annars står Carro fortfarande kvar till älsklings färgen Rosa:) Men en förändring har skett Carro har inte längre det bruna håret som på sin 17 års dag utan har sadlat om till det lite mer BLONDA hållet kan man säga :D
Annars är CARRO en helt underbart trevlig tjej som jag nu har känt i över ett och ett halvt år nu :D CARRO gör en alltid glad och lyser upp vår vardag nere på skidgymnasium hon är helt enkelt GRYMT BRA:) GRATTIS CARRO PÅ DEN STORA DAGEN SOM DU RÄKNAT NER TILL I ETT ÅR :D


CARRO s nya vägg i vägg granne KATTIS som vi kallar henne, fyller också år imorgon dock bara 17 år men det är stort det med:D Kattis kommer från de king stället fränsta och henne har jag känt längre kan man säga :D Och imorgon ska dessa två tjejer tillsammans fira den stora dagen :D det kan inte bli bättre att fira födelse dag tillsammans med en av sina bästa vänner eller vad säger ni?? :) Nu ska jag Sova och avslutar denna text med ännu en bild på tjejerna tillsammans!!



Man kan säga att ibland förstår man sig inte riktigt på dom men det är så det ska va!! Ha det bäst och Sov så sött / anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar