lördag 27 mars 2010

Men HEJ!

Tja bloggeeeen!!
Allt bra med er? om inte så kan ni ju läsa detta underbar gäst inlägg från en heet Lina. Jopp heet var det..! ligger här och svettas typ ihjäl bara för att jag är så het ;P Anna är tydligen för trött för att skriva själv så jag får väll offra mig för eran skull, men ingen orsak de gör jag ju så gärna. Är ju en ära att få yttra mig på denna fina blogg..

Men nu till dagen, den27 mars tvåtusentio ärre idag. Å vi är belägna i Lappland å staden Skellefte med ett tillhörande Vitbärg där det i helgen är avslutande Junior cup för oss småttingar medan de stora grabbarna har SM distanser att avklara.

Hur ä då läget här i Skellefte, tjo förutom att det är en sjuk snöstorm beställd till oss så ärre väll ganska fint, eller? Vi Bergeforsare (kungarna) ha den i afa ganska skönt här på stiftgården breved stadskyrkan, dit vi ska ta en tur å bikta oss lite senare. Anna hade tydligen något hon ville bekänna å då passa de ju bra att lätta sitt hjärta in för gud när vi ändå bor så nära. Aap men nu var de kanske skidor vi var här för att åka, å de ha ju inte gått så bra. Så de bli å jaga resten av skidfolket nu på eftemiddan, så passa er för Anna å ja ä FARLIGA! bäst ni åker ifrån oss om ni vill fortsätta leva....!

Japp men nu får ni harre så bra, å om ni har tur så kanske jag kan skriva ett underbart inlägg till er någon fler gång.
Ha de BÄSt>!! /LIna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar