fredag 29 oktober 2010

ÄNTLIGEN LOV!

tjabbaaaa!
Nu har vi äntligen fått lov efter en chill dag! Föräldrarna var på besök och dom stod och synade oss från topp till tå när vi åkte runt, runt uppe på Hallsta. ;) Sen var det dax för ett föredrag med Per Nilsson, USAs landslagstränare som sa många kloka ord ;)

just nu sitter jag och pappsen i bilen och diggar till Larz Kristerz nya skiva, som vi nyss köpte ;) Kung!
Måste även säga ett stoooort fett GRATTIS till min brorsa som hade klarat en enligt mig, livsfarlig övning i lumpen ;) Är verkligen imponerad måste jag säga! Dom var ute och gick/sprang/sköt och greja i 4 dagar utan mat och med endast någon timmes sömn. Helt sjukt!
Och nu skulle dom va under bevakning av någon i ett dygn så dom inte tuppa av eftersom dom är så slut. Det är ju sjukt!
Jag tror nästan att jag ska sluta gnälla över att vi får sova så lite när vi ska ha morgonstyrka, eller gnälla över middagen på skolan, vi ska nog va ganska glad över att vi får nått! ;)


Nu ska jag fortsätta försöka ladda min mobil som jag snart hoppar sönder! Är otroligt less!!!!!!!!!!!!!!! och jag hoppas tomten kommer tidigt i år!

ha det bäst för de ska jag ha Bruksilibruks! ;)
/VB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar