onsdag 27 oktober 2010

Filosofi

Att plugga har blivit som en hobby!! Man har alltid nått att plugga. På fredag har vi filosofi prov. :( jag vill inte...
Idag har vi haft Tema dag!! okej man lärde sig lite kanske, men va inte i samma grupp som Brink så det sög..
Men att se hur folk i andra länder ha det är ju sorgligt,  vissa har det verkligen inte lätt :(:(

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Ledarskap efter skolan som pricken över i:et ungefär ;) höhö
Känner att morgonstyrkan gjorde susen imorse, träningsverken har kommit smygande mer och mer ju längre dagen gått (Y)
Imorgon kommer jag vakna och va stel som en pinne men det va re värt ;)

Nä nu ska jag släcka ner verksamheten

 "Cogito ergo sum" = Jag tänker alltså är jag till...

// anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar