torsdag 7 oktober 2010

Ny dag nya möjligheter..

Idag vaknade man utav att regnet lyste in genom fönstret och Hallsta berget låg i svag dimma :)
Men va gör det när man vet att man ska träna ?? Vi gjorde det kanon =) tummen upp
Vi saknar vår Viktoria som är ute på vift. Jag har det inte lika kulT på lektionerna. Man måste som jobba nu?! Då är det jobbigt. Men Filosofin imorgon ska jag nog klara. Men taggar nästa vecka då vi ska ta ikapp allt som du har missat ;P det vill inte säga lite det. asså Roliga saker. INTE skolan den skiter vi väl i?? ;)
Nu hoppas jag att du skriver så vi får höra att du lever :P kan ju alltid be en franka skriva nått roligt :) detta va allt jag ville säga.. Nu ska jag sova och imorgon far jag och Evelina Settlin hem till mig och
rockar i Stavre ;D höhö
Lev livet // anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar