söndag 3 oktober 2010

Vilodag

Ja idag va en sån där dag dag då jag sket i att ställa klockan. Så vaknade av mig själv runt halv 12 :D
Hyfsat skönt att sova ut. Imorgon börjar hårdveckan också ska bli nice och träna på lite igen :)
Va bra att ta igen sig lite efter gårdagens skräck film Fritt vilt. Värt att se den faktiskt riktigt bra film dock blev man ju en aning rädd. Men det är ju det som är meningen.
Igår Tränade jag med Olsson, Philip och Ögren fan va grym dom e då!!! =) Sedan blev det en sväng ner på stan där vi stötte på Carro och Niklas som skulle hitta en present till Frankrike:) Tror dom lyckades tillslut.
Efter detta blev det bullbak. Utan kavel :( jag som trodde jag hade en kavel :O men termosen funkar bra den med. Blev as goda bullar :)
Efter detta drog jag och Settis på Kina och åt middag sådär vid halv 8a. Riktigt GÖTT!!!
Idag är det chill söndag ska städa, äta, gå på hockey och kanske göra läxor :) få se vad orken räcker till :)

Nu ska jag gå och äta en bulle istället för en macka:) heeeej rå //  anna st

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar